جاذبه های گردشگری استانبول
نوشته شده توسط : azar
کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا یکی از دیدنی های استانبول می باشد که هر ساله بسیاری از گردشگران تور لحظه آخری استانبول را به سمت خود می کشاند . این کلیسا در ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ساخته شده بود ولی امروزه تبدیل به یک موزه شده است . کاشیکاری های این کلیسا از نشانه های بیزانسی این کلیسا می باشد . این کلیسا در سال 1500 ساخته شده است و در قسمت شمال غربی مسجد سلطان احمد واقع شده است .

کلیسای چورا استانبول

این موزه همه روزه به جز چهارشنبه ها باز است و علاقه مندان می توانند از این موزه زیبا دیدن کنند .

 


برج گالاتا استانبول

این برج به طول حدود 67 متر می باشد و در بی اوغلو ، یکی از مناطق قدیمی استانبول قرار دارد . این برج در سال 1348 ساخته شده و در آن زمان بلندترین ساختمان  در استانبول به شمار می رفته است . این برج یکی از دیدنی های شهر استانبول می باشد که می توان از بالای آن نظاره گر شهر استانبول بود . در اطراف آن رستوران ها و مراکز خرید متنوعی وجود دارد که گردشگران تور لحظه آخری استانبول پس از بازدید از این برج می توانند از مکان های اطراف آن هم استفاده کنند .

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول

 


مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

در منطقه بشیکتاش استانبول مسجد ارتاکوی استانبول قرار گرفته است و در نزدیکی آب بنا شده است. در این منطقه پل بسفر  هم قرار گرفته است ، و از منطقه های بسیار معروف استانبول می باشد. مسجد ارتاکوی استانبول و پل بسفر در ذهن برای مسافران تور لحظه آخری استانبول معنا و مفهوم متفاوتی ایجاد می کند و نشان دهنده رابطه معنوی بین بخش اروپایی و آسیایی شهر زیبای استانبول می باشد . از جمله جاذبه های دیدنی و گردشگری شهر زیبا و دیدنی استانبول مسجد ارتاکوی استانبول می باشد. رفتن به این مسجد راحت می باشد و دارای موقعیت مکانی خوبی می باشد و با اتوبوس به راحتی می توانید از میدان تقسیم به مسجد ارتاکوی استانبول بروید. منظره تنگه بسفر با بنای مسجد ارتاکوی استانبول چشم اندازی دیدنی را به وجود آورده است.

مسجد ارتاکوی استانبول

 

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

 

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: